Followers

Thursday, 12 August 2010

02 ramadhan

woww.. baru ada masa nak menulis dalam ni..
da 2 hari upany berpuasa.. semalam dan hari ni..
puasa tahun ke 2 ny aku tadapat nak bersama teman mama aku puasa..
sedih mmg sedih.. time aku dok mencoret ni pn.. berlinang je air mata..
terkenang..tapi agak terubat jugak la.. semalam aku call mama..
mama angkat.. dia kata ramai kat umah.. Jiah, Adik, pastu ada bainah pn mai
umah nak berbuka sama2.. kurang2 terubat gak la.. bkn pa kan.. aku isau sgt mama tadak orang teman dia berbuka.. kalo jadi macam tu.. mesti aku sedih sangt..
ni bila da call.. mama cakap ada orang teman dia.. aku da lega..
seyes lega aaa.. takpa la.. aku sorang kat cni.. tadak mama.. tapi kurang2 adik2 aku ada ng mama aku. teman mama..

2 hari ni bz aa.. semalam. satu hari ..
p amek barang kat DHL Puchong, pastu balik da kul 4.. solat jap.. pastu gerak p motorola plak.. nak ata report.. malam.. mmg flat aa.. pas mgrb.. mmg aku ttdo.. sedaQ2 da kat kul 12 da.. huhu.. bgn, mkn eskrim, pastu mkn apple(hehe) pastu baru aku p solat.. n smbg tdo balik.. smpai la sahur.. Aina kejutkan.. aku bgn.. lepak2.. pastu kat 5.30 baru bangun p grg telur.. then sahur ng ujang.. bdk2 tu tak bangun..

hari ni plak.. 02 ramadhan.. pn camtu gak.. bgn lambat ag.. uhu.. aku kena wat sumthing aa.. camna nak bagi awal ni.. susah la camni.. takut jadi habit plak..
haa.. bgn pagi tu abg razak kejutkan.. pastu.. ciap2.. mandi.. mai opis plak.. smpai opis, bergelak2.. pastu gerak p Kota Kemuning.. ada training untuk t5 baru.. lama gak dok sana.. aku pn tak igt sampai kul bapa.. then, p CNC plak.. ha.. baru la jmpa cik Ayu tu.. haha.. pnya lama ckp dalam tpon ja.. tak kenai.. tadi da kenai.. jmpa aa.. p amek cable tadi.. pastu baru la balik opis balik..

hari ni tak p mana da kot.. mlm ni ja la.. tarawikh di Mc'D lagi la nampaknya.. huhu.. tapi nak wat camna kan. aku kena kuat aa.. mc'D pn mc'D aa.. pas balik tu.. kena wat jugak.. arap2 aku ckp kuat la pasni nak wat kat surau ka masjid plak..

YA ALLAH, berikanlah aku kekuatan.. berikanlah aku kekuatan.. untuk aku haruungi bulan ni sebagai bln yang kau muliakan.. doaku agak aku benar2 dapat mentarbiahkan diri aku menjadi lebih baik bulan ni.. dan benar2 berubah aps bulan ni.. amin yarabbal alamin.. ;'(

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA