Followers

Wednesday, 18 August 2010

18.08.2010

08 Ramadhan hari ni.. ckp da seminggu berpuasa..
duyaii.. pa la jadi ng aku semalam.. tdo awl gle.. lum kul 10..
pastu leh tak terjaga sahur.. hahaha.. cam lawak pn ada gak..
n hari ni.. bz gle kat motorola.. naseb baek la abg Azmi ada..
dia la yang teman aku kat sana. thx abg mie..
pastu da balik.. kami p jln2 ke bazar.. cari mknn..
seyesly la.. aku rasa syukur sgt aa.. aku rasa orang layan aku baek sgt..
cm abg Mie, abg Razak, Abg Madi.. ni bdk2 umah sewa ni.. Jiji, Wan, Arip ng sorang ag tu (nama pa tah.. lupa wohh.. Afifi kot..hahaha.. )

haa.. tu aa.. kekadang tu.. tersegan pn ada gak.. n kekadang tu kan..
aku terharu jugak aa.. cam abg Mie tadi.. dia belikan kueh kat aku..
suh aku rasa.. seyes aku terharu jgk aa..

aku doakan depa yang baek ng aku suma dapat yang terbaek la dalam idup depa..
tu ja mampu aku wat.. doakan untuk depa.. n assist.. atau bantu depa, dalam apa2 yang depa perlukan aku bantu aa..

Syukur amat pada ALLAH atas kurniaan ni suma pada aku.. Alhamdulillah..

12.08.2010
20:30

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA