Followers

Wednesday, 4 August 2010

There Goes My Sweetest "Apple"

My FB post :: [bubbye sunshine.. bubbye rainbow..~~ there goes my sweetest "apple".. :(
hopefully im strong enuf to face this.. ;) ]

Cita di sebalik ny....
03 August 2010 <-- tarikh yang aku tak pernah igt pn.. selama aku ada dalam dunia ni.. upanya ni la tarikh penting buat sum1.. yang aku dok "kecek2" sebagai penting dalam idup aku.. seyesly mmg malang bagi aku.. sebab aku da cuba untuk amek tahu tentang tarikh ni.. namun, aku tidak punya ruang untuk dapatkannya..
1. aku cuba add kot FB.. malang ny.. tidak di-approve
2. aku penah tanya.. tapi tidak diberitahu.. so atas sebab2 tertentu.. aku terpaksa tidak tanya.. sebab.. kalo aku tanya.. mmg tak dapat..
3. nak mencari kawan.. elloww cik Nadzri.. anda kenai ka kawan2 dia??

so dengan 3 sebab yang aku bagi diatas tu.. da sebabkan aku gagal untuk dapatkan sum1 yang da pernah tunggu n berharap kat aku smpai la awl thn ni.. aku masih smpan lagi la SMS tu.. sebagai bukti.. n mmg silap aku la. sebab amek masa lama nak mengesahkan kedudukan aku tu..

aku kalah dengan masa.. sebab aku lambat.. aku amek masa untuk jadikan kenyataan (dengan impian nak wat secara "proper", konon nak ianya jadi sesuatu yang istimewa la..) tapi malang la bagi aku.. sebab da terlambat tindakan aku tu.. (didorong gak ng ketidak sudian dia untuk berjumpa.. ) dan juga "kelembapan" aku untuk buat Plan B. so salah ny mmg mai kat aku balik aa.. huu..

berbalik kepada 03 August 2010. jam 23:49 jam enpon aku.. dia ata msg, " Hey there. wana noe sumthng? " , kemudian "Arini ari y plg sy tgu utk sy wt keputusan.." so.. dari situ la bermulanya hari yang aku "lupa" dan memberi kesan kepada "keseriusan" aku sndiri.. hari ni la aku di kecam dalam telepon (bermula jam 00:12, 04 Aug 2010), sebagai seorang yang tak abeh2 dok "pretending".. for me, that is too much.. i really r serious in what im doin rite now.. tapi sekarang kerana aku ny "lupa" ni.. aku dituduh sebagai sorang yang dok wat2 ja.. n tak seyes sbnrnya.. aku akui la.. mmg salah aku kerana aku tak igt.. n tak pernah igt pn.. tapi betoi2.. aku mmg seyes la.

tapi nak wat camna kan? salah aku.. tak igt ni da jadi sebagai "pemati" segala hujah aku.. n aku rasa.. "lupa" ni da sebabkan.. sisa2 rasa yang masih wujud dalam hari seorang manusia tu terus "lenyap" malam ni.. terus terang la.. aku mmg da cuba untuk pujuk dia tadi.. aku call.. n ckp macm2 nak convince dia.. tapi yang dapat aku detect adalah.. yang aku kata tadi aa.. "sisa-sisa" yang masih tinggal tu pn da lenyap dek kerana "lupa" yang sememangnya berpunca dari aku..

kata2 aku satu ketika dulu "hari jadi awk pn saya tak igt, saya takleh jadi terbaik untuk awk.." dah hukum aku balik.. hari ni.. aku terhukum ng perkataan aku yang aku cakap 4 tahun yang lalu.. wow.. tak sangka.. ianya kembali kepada aku.. kata2 aku ni.. turut sama menambah la.. untuk dia semakin kuat menolak..

aku ckp tadi.. aku mmg akui.. aku mmg tak igt, langsung sal 03 Aug.. n aku mmg da usaha untuk dpatkan.. dan aku GAGAL.. tapi aku gak da ckp.. aku nak bermula semuanya dari 0 semula.. nak kita buka buku baru.. tapi mmg da ayat mati.. "sy pn da wat keputusan, cukup la setakat ni.. " so.. apa lagi ?? aku da kalah aa.. dan kali ni aku rasa aku pn da taleh nak kata apa ag dah.. "saya rasa saya da jumpa orang ny yang leh buat saya lupakan awk..." ayat ni cukup da mengatakan.. yang.. Nadzri.. stop dreaming.. cukupla.. kegagalan kau untuk mengingat da jadi sebab terbesar untuk kau gagal malam ni..

whatever it is kan.. aku doakan kebahagiaan dia.. asal dia happy.. cukup la.. apa saja keputusan dia.. walaupn hati aku rasa agak terkilan la.. aku tak berjaya kan nak dapatkan dia.. sebab silap aku sndiri walau aku mmg da plan macam2 da.. mmg nak ata mama p "ikat" pn.. tapi tu la.. da dia pn da tanak.. (hati ni kita takleh paksa kan.. ) apa pn. aku redha ng ketentuan NYA yang da ditentukan buat aku.. aku akui la.. aku da salah mentafsir..

dan buat seorang yang da jadi terbaik dan mengatasi "aura" aku, TOLONG la jaga dia bebaik.. jgn wat macam apa aku pernah wat dlu.. dia sgt baik.. ko kena tau tu.. tadak orang yang da dilayan ng sgt teruk camni.. akan jadi seorang yang tak pernah lupakan kita kerana "sedikit" kebaikan kita kepadanya dlu.. tadak orang yang da dilayan ng buruk akan cakap ng sangat lembut dengan kita.. aku akui.. nilai ni yang tadak dalam Cik "S" aku dlu.. seyesly.. ni la kelebihan dia.. dan aku cuma leh mendoakan yang terbaik dalam tiap keputusan yang dibuat olehnya.. asalkan kamu berbahagia.. aku turut berkongsi kebahagiaan kamu syg..
terima kasih atas segalanya.. semoga kamu berbahagia.. igtlah, aku tetap ada.. apa saja kamu perlukan.. kamu bisa kembali kepadaku.. akn ku berikan "servis" terbaik buatmu, jika satu hari nanti kamu kembali dan perlukan bantuanku..
terima kasih awk..

-04 Aug 2010-
13:09

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA