Followers

Friday, 3 September 2010

Duit Raya

whaaaa.. da dekat nak raya la.. tah da tinggal bapa hari da nak raya..
tahun ni.. aku rasa da kena bagi duet raya la.. huu..
secara official.. tahun2 lepas pn bagi.. tapi mama yang tlg bagi..
kira aku kat belakang tabir la ni.. hurmm.. tahun ni kena bagi kot..
secara official.. ekeke.. sebab dia.. sebab adik aku, Jiah nak bagi..
sat aku tak bagi kena kutuk plak.. hahaha.. apo la.. pernah ka aku heran nak
kena kutuk selama ni.. hahaha.. takpa la.. amek berkat..
patutnya aku ni ikut style cina ja.. duet raya tak bagi sebab tak kawen lagi..
hahaha.. tu la ayat nak lari dari orang tanya sal duet raya kat aku. tapi takpa la..
taun ni murah rezeki.. tak salah kan aku nak bagi plak.. mama cakap bagi..
so aku bagi aa.. susah2 nt hulur kat mama jugak.. mama tlg bagi untuk aku..

tapi dok pikiaQ lagi ni.. bapa hinggit nak boh dalam sampul tu..
mama ckp buh ja.. kat adik badik tu buh la byk cket.. pastu asing, sampul
untuk budak2 mai umah tu ka.. camtu la mama kata.. tak kesah la mama..
camna mama kata.. camtu la Arie ikut.. ;)

pastu.. kena pikiaQ duet raya kat mama, kat ayah, kat Tokmak.. kat Tok..
suma ni penting gak ni.. WAJIB bagi tahun ni.. ;))

lagi..lagi.. duet raya kat diri sndiri camna..? hehe..
igt nak tukaQ enpom baru la.. kira cam duet raya gak ni kan?kan? hehe..

Thank You ALLAH.. ;))
syukur alhamdulillah aa.. thn ni aku murah rezeki..
syukur sangt ke hadrat NYA.. suma dipermudahkan..

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA