Followers

Sunday, 5 September 2010

Raya.. Raya.. Raya,,



Salam Syawal saya hulurkan buat semua..
pada kawan2 yang mengenali, saya mohon maaf andai ada salah silap, andai ada terkata terkutuk, andai ada terlebih kata, andai ada mengguris hati semua, andai ada perbuatan tak disuka.. apa pn saya mintak maaf sangat2 dengan anda semua.. diharap anda dapat memaafkan saya.. juga jgn malu2 nak menegur jika ada yang tak suma.. berbesar hati untuk mengubah perangai jika tidak sedap pada pandangan mata anda..

Pada keluarga saya, mama, ayah, jiah n adik.. saya syg anda semua.. anda sahajalah tumpuan saya, saya mahukan yang terbaik buat anda semua, dan saya akan berusaha agar saya dapat beri yang terbaek buat anda semua.. saya mahu anda semua berbahagia.. kebahagiaan anda, adalah kebahagiaaan saya.. i Lap u all tauu.. Ummuahhss.. ;))

n to orang lain.. Selamat menyambut syawal yek.. doa2 agar anda mendapat yang terbaek dalam idup anda, berbahagia dan juga memperoleh barokah ALLAH,, n semoga Ramadhan yang bakal pergi meninggalkan kita ni, bawa banyak makna dalam diri anda, semoga Cahaya Iman tu lebih bertambah dalam hati anda semua..

Akhir kata, Selamat Hari Raya Eid'Fitri, Maaf Zahir dan Batin.. pesan saya.. toksah la dok berkonset2 kat tibi tu.. tadak makna pn.. sama2 kita beri pengisian yang lebih bermakna.. bermaaf-maafan dan lawat sanak sedara lagi baik.. ;)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA