Followers

Saturday, 30 October 2010

29 oct _first date..

sedang berada di taiping perak bersama jijol..
Plan nak balik umah hari ni terpaksa dibatalkan atas sebab xdak driver ..
Ni saja la dok menaip.. Smbil tgu jijol dok sms..

Mula pagi tadi p date ng Azi..(balik tadi kul 3pg)..
Langsung x sangka leh jmpa ng dia.. Tetiba ja dia ajak kua..
Dalam poket ada rm2 ja ng duit syiling.. Tapi p jmpa jugak..
Xdisangka.. Besh sgt.. Dia umpama orang lain ja di reality.. Beza sgt ng dlm tpom..
Aku suka sgt.. Perwatakan dia,kenakalan dia, smuanya menyenangkan.. Aku suka..
Malah ni y aku mahu dari dia selama ni.. Rupany, dia saja ja dalam tpom, bila ckp tpom, dia dikuasai oleh
ego..dalam palotak "dia ni dlu wat kat aku.. Nk keras cket.."
amek aa..padan muka aku jugak..
Tapi aku mcm gile je.. Hahaha.. Kenakan dia. Gtau mama la masa mama call kul 12..
Cakap sat la mama..dok dating ni mama.. Mama nk ckp ka ng menantu mama?
Mama kata jgn balik lwt.. Hehehe
Aku selesa ng dia.. Gembira ng dia..
Agak2 leh dapat balik x??

1 comment:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA