Followers

Thursday, 7 October 2010

Air dan Mata

fuhh.. lama ny aku tak menhapdet dalam ni..
aku akui aa.. aku terlalu mengutamakan Ms Work..
n aku yakin ALLAH da mula marah sebab aku terlalu sgt..
tiba2 masa aku menaip suma ni.. rasa sebak..
toi la dia tu MAHA MENYAYANGI hambaNYA.. seyes aku ckp..
dia uji, uji dan uji aku...
bkti terbaek adalah kebelakangan ni..
mmg aku rasa down sgt.. pas satu. satu lagi mai kat aku...
aku akui.. aku rasa down.. tapi lum sempat apa2. dia angkat aku kembali..
seyes aku berlinang air mata masa last sujud tadi..
masa tu aku terfikir.. napa la aku wat suma ni..
aku tak perlu kejaQ sgt suma ni..
aku mampu mengawal suma nya.. tapi bila masa aku ng YANG UTAMA pn da diganggu..
mmg la aku bersalah..
Doaku.. agar aku kembali ke track yang betul..
aku tanak ini berulang agi..
YA ALLAH.. bantulah hambamu ini..
benar2 rasa bersalah.. berdosa ng suma ni.. :'(

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA