Followers

Tuesday, 12 October 2010

A M B I L

kalau ditakdirkan saya "diambil" kan.. ada tak yang akan terfikirkan saya? ada tak yang akan rindukan saya? agak2 kan.. ada tak yang akan ngs kerana saya?

baru post da ada yang menjawap..
kurang2 tau la ada feedback.. thanks to all for the feedback..
tade pape pn.. suddenly teringat.. dan terfikir ja..
adakah semasa saya masih ada ni.. saya menyumbang kepada anda..
adakah saya termasuk dalam golongan manusia2 yang anda akan fikirkan..
adakah saya ini.. orang yang disenangi manusia2 sekeling saya..
itu saja..
apa pn suma mmg adalah ketentuan YANG MAHA BERKUASA.. cuma saya leh berdoa
agak jika saya da pergi nanti.. dia beri kesenangan kepada Mama, Ayah n adik2 saya..
mereka suma ni adalah permata hati saya.. arapannya mereka akan beroleh yang terbaek aa..

kedua kepada family2 saya yang laen.. sy syg suma.. saya nak suma dapat tlg saya jaga permata2 saya ni sebaek mungkin andai saya da tiada lagi untuk menjaga depa..

kepada rakan2, sahabat2 saya.. kamu semua juga penting buat saya.. tlg la jaga diri kamu bebaik.. nt saya dah tiada nak berpesan kepada kamu.. saya arap kamu akan tlg tgk2kan juga family saya buat saya.. sahabat2 semua, saya tidak tinggalkan apa2 untuk kamu.. cuma hendak berpesan.. kamu baek sngt ng saya.. saya beruntung saya ada kamu semua di sebalik keseronokan, jatuh dan bangun saya.. jadi saya arap diri kamu semua.. ALLAH ja dapat balas jasa kamu semua kerana telah berada dengan saya selama ini..

dan yang lain2 nya.. saya berdoa kita semua akan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman, yang terbaek dan yang sepatutnya ada dalam syurga ALLAH.. juga di kalangan para solehin.. bkn bersama para pencinta dunia.. saya syg semua.. saya arap dan saya doakan.. semua akan sedar dan kembali ke jalan yang benar2 dan selurusnya yang membawa kejalan R E D H A.. kita semua ni hamba NYA.. mmg patut la bagi kita serah jiwa dan raga kita untuknya.. bkn mengejar yang sekejap sahaja.. sebab belum pasti kita akan ada lama di sini..

Apa pn.. sama2 la kita doa.. agar kita berada dalam kelompok2 yang diSAYANGI ni..
sebab ni la sebaik2 jalan bagi hamba ALLAH sebenarnya..

Ya ALLAH, bantulah kami Ya ALLAH, berilah kami hidayah dan rahmatmu, tariklah kami kembali.. ujilah kami andai itu yang terbaek bagi kami untuk kembali ke jalanmu ya ALLAH.. janganlah kau siksa kami ya ALLAH, janganlah kau beratkan kami dengan perkara2 dunia, tapi beratkan la fikiran kami untuk mengingatimu ya ALLAH.. sesungguhnya hanya ng izinMU sahajalah kami mampu untuk sedar apa suma yang kau berikan dan bersyukur, juga kesedaran untuk kami tunduk dan patuh kepadaMU sebagaimana hakikat kami sebagai Hamba yang patutnya TAAT kepadaMU... Amin yarabbal alamin..

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA