Followers

Tuesday, 16 November 2010

Alhamdulillah.. akhirnya

alhamdulillah..
akhirnya persoalan selama ni terjawap..
thx to enchik Luqman..
kalo anda tak interview.. mesti tadapat jawapan persoalan saya tu..
apa pn.. pas dengaQ.. saya agak marah..
tapi saya berjaya kontrol meluap2nya perasaan saya ketika tu..
apa pun takpa la..
suma ni da ditentukan ALLAH..
suma adalah dibawah kuasa NYA..
semesti NYA dia sudah merencanakan sesuatu yang lebih baek buat saya..

bagi kamu,
yang da buat saya terasa ng kenyataan dan apa yang kamu buat..
T E R I M A K A S I H yang tak terhingga dari saya..
saya redha dan H A L A L-kan segalanya yang penah saya beri pada kamu..
yang pernah tercoret dalam diari idup saya..
yang da terpahat dalam hati saya..
yang da tersimpan dalam fikiran saya..
cukuplah apa yang pernah jadi..
saya R E D H A dengan takdir DIA pada saya..

malam ni dengan takdir DIA..
saya dapat tahu kisah sebenar, dan saya SYUKUR sangat..
A L H A M D U L I L L A H..
syukur sebab dapat tau..
sekarang... saya perlu fikir untuk move on..
sekarang, saya perlu cari tetikus..
dan lepas tu.. click kanan.
lepas tu.. pilih DELETE..
dan cuba untuk REMOVE data2 dalam otak saya ni..

Pengertian sebenar pengorbanan akan dijawap hari ni..
jika berjaya untuk benar2 REDHA..
dan tiada "ngomel-an" tentang kisah2 lalu..
maksudnya saya da berjaya..

semoga mendapat kekuatan..

Amin Yarabbal alamin
;')

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA