Followers

Sunday, 28 November 2010

Mama Kamu, Kamu dan Saya

this is my first time la jumpa situasi ni..
sorang ibu y sakit n ada anak dia jaga dia..
n skg anak dia akan bagi sum-sum tulang anak dia untuk ibu dia..
seyesly saya agak kagum la dengan ketabahan si ibu, dan anak dia ni..
anak dia dok jaga ibu dia..
even saya baru kenai anak dia..
tapi agak terharu jumpa orang y macam ni..

tadi kan.. anak dia cakap ng saya..
"malam ni saya tadapat nak online, sebab nak jaga mama.."
saya rasa kagum~..
ada anak y macam ni..
bagus la.. anak dia jaga dia camni..
rasa ny saya akan jadikan kamu contoh saya..
( saya doa sangat tidak la)
tapi, jika satu hari nanti, situasi ni perlu saya hadapi..
saya akan jadikan kamu contohnya..
saya juga akan beri apa saja y perlu saya beri untuk kesihatan orang-orang yang saya sayang..
macam yang kamu bakal lakukan ni..
saya juga akan jaga mereka sebaiknya.. macam yang kamu buat..

buat kamu,
saya nak pesan, jangan lupa beri mama ubat bila tiba masanya..
jangan lupa beri mama makan makanan yang berkhasiat..
kamu juga, jangan la tak makan ya,.
kamu jaga mama, jadi kamu tu perlu sehat sebab kamu nak jaga mama..
kalo kamu tak jaga diri nanti sapa nak jaga mama..

saya pulak.. dari sini..
yang tak mampu nak wat pape..
selain dari mendoakan kamu dan mama..
saya doakan semuanya akan baek2 aja..
saya doakan segala nya akan berjalan lancar..
saya doakan mama akan sehat selepas ini..
Amin Yarabbal Alamin.






ehh.. ehh kamu.. sebelum tu.. leh tak nak join venture bagi tulang saya jugak..?
mana tau dapat lebih cepat cket baek.. hehe.. merapu dah saya ni.. maaf la.. kot salah.. mana la saya tahu.. nak mama kamu sehat cepat ja.. nanti baru la kamu akan appy sokmo.. nanti,
saya kena research banyak la sal penyakit ni.. mana tau kot dapat info2 baek untuk mama kamu.. jaga diri ya suma.. mama kamu dan kamu.. saya mendoakan dari jauh ja..

kamu kata nak claim balik kan..? aiseh.. saya rasa saya tadapat nak bagi la.. kamu nak claim satu ja.. tapi saya rasa kamu taleh amek 1 la.. sebab kamu kena amek semua sekali.. ng saya2 sekali.. heheh.. ngade nya saya..

:p

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA