Followers

Thursday, 25 November 2010

Setahun sudah berlalu

chewahh.. cam lagu Alleycats plak kan..
masyukk.. ekeke..
rasa baru semalam cukup setahun kot aku menduda..
hahaha.. cam lawak ja menduda tu..

smbung balik.. da setahun sumany berakhir..
kisah 03.03 da berakhir setahun y lalu..
n semalam buka buku baru aa..
tak sangka la..
pas setahun ni.. byk la jugak y berlaku..
pas sorang datang sorang.. n datang lagi..
tak sangka no.. laku jugak la aku ni..
kira ny.. ok la kan..
tau la jugak laku..
saham tu dok ada lagi la..
(tadak aihh.. bkn la membalas, cuma nak je jerit kat seseorang tu., weyh.. ang da tamo, ang igt tade orang mau ka.. ada ja.. hahaha <--ayat pasrah.. sedih )

oit2.. smbung balik la..
semalam dapat cita baru la..
ada orang tu kan..
dia p cita kat orang lagi satu..
dia kata suka kat i la..
cam tak caya la..
toi la kawan2 ada cakap sal ni..
tapi semalam baru terbukti aa..
TEKEJUT beruk gak la dengaQ..
ekekeke..

pastu y sebelum2 ni.. ada lagi la.. tanak cita banyak aa..
suma tu bkn niat test market pn..
dia datang tanpa diduga.. kan?

tapi apa pn.. sila rujuk pic di bawah ni ye.. dia akan explain semuanya.. maceh. ;)

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
hidup kekadang memang begitu

Nadzli Azlan said...

oyeahhh ! KAK IPAQQQQ ! :p

fRaMe+LenSeS said...

wslm brutal solo.. betul kata kamu..
ni la idup kan..
apa pn.. tape..
mana nak dapat kemanisan kalo tak rasa kepahitan..
mana nak dapat cantik kalo tidak dapat y buruk.
kan? ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA