Followers

Thursday, 16 December 2010

3 mimpi pelik seminggu

whoaaa.. seminggu ni.. dapat 3 mimpi.
y aku igt la..
3 3 ny pelik la bagi aku..

yang 1st ny..
ni dapat semalam punya semalam punya semalam. chaitt.. kemarin la tu..
haa.. yang ni aku mimpi.. aku ng abg ayim..
kami sama2 amek muet..
ntah camna la leh kua muet ni.. pelik toi..
masa nak masuk dewan tu..
aku y mgelabah tahap gaban..
cari dalam beg ketas tu la ini la,. pen la.. pensil la..
kad matrix pa suma.. kalut kot..
y abg ayim.. slumber ja.. masuk depan lenggang kangkung ja..
padahal dia y takut ng BI ni.. nak p tgk wyg cita bI pn tanak..
ni aku y kalut..
haa.. tu yang pertama..



yang kedua plak.. ni pagi tak atau semalam tak silap aku..
yang ni sempoi siot..
aku jadi hero..
aku ng abg ayim.. sama2 masa ni zaman perang..
kami 2 ni kira penentang tegar la kepada pihak musuh ni..
tapi satu hari tu.. kami 2 kena ugut..
kami kena tangkap ng kaum2 kuarga suma..
tapi kami sama tak melawan kali ni..
sebab takut depa diapa2kan..
hurmmm.. apa maksud dia ae? pelik3..



ni y number 3.
ni lagi la dasat..
ntah camna my ex leh muncul dalam mimpi aku..
tapi pelik la..
dia sgt sexy.. slumber ja da ta pakai tudung skg..
tak cukup ng tu.. gle open kot kat public..
masa kua ng aku dalam mimpi ni..
sgt dasat..
aku heran toi la..apa la petanda mimpi ni..
tadi dok pk2..
adakah ni bermaksud dia semakin open la ni..
da tu mula membuka apa y tak dibuka sebelum ni??
wallahualam.. dia da bkn aku ny..
so none of my biz..

tu la ketiga-tiga mimpi pelik y aku dpat minggu ni..
heran toi aku.. mungkin ada maksud tersirat kot..
apa pn.. aku doa dilindungi la family aku, my ex ng abg ayim..
semoga tade pape jadi kat depa..
Amin.

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA