Followers

Tuesday, 23 March 2010

23 March 2010

Its been a long time since the last time i post sumting here..
hurm.. da 3 bln rasany,. rasa macam kejap ja ..
tgk2 tarikh akhir.. 28 Dec 09, ni da 23 March 10.. wow.. 3 bln tu..
lama da..

nothing to update,.
takdak perubahan.. masih macam dlu..
sama ja..
awat la ngok sgt.. dok igt lagi.. nadzri.. come on la.. jgn dok pikiaQ da..
yang lepas tu sudah la..
biaQ la lepas..
takpayah simpan lagi dalam ingatan..


umm..
hari ni...ada training huawei kat Wisma UOA Pantai..
cam besh la.. training tu..
aku dipersimpangan ni.. stay or go..
mana satu pilihan aku...
mula tadi.. nekad da nak pndah..
tapi bila da balik opis.. smbg ng abg shafiq ng abg razak..
terfikir balik.. ng plan2 abg shafiq tu.. buat aku tak sampai hati..
orang tu ny la smgt.. nak jaga kita..
tapi kita nak blah je..
mana satu pilihan aku..
terfikir banyak ni...
kalo aku g.. mg la gaji shedap.. mcm dlu.. tapi...? ada masalah gak.. tmpt tgl..
kalo aku stay.. gaji skg.. tempat tgl da ada.. mungkin lega cket la.. da tak dok kat opis..
mana satu aku nak pilih?

aku call mama.. mama kata tak payah la... dok cni ja..

aku call Lis.. seyes aku kecewa ng ang lis.. aku rasa langsung ang tak meyumbang skg..
bila aku perlu ja.. mesti tadak.. takpa la.. aku paham.. better macam dlu la..aku simpan segala sorang.. n aku ada waktu aku diperlukan.. rasa macam tu lagi baik kot.. sakit hati pn tak..

kak ros, aku call ang pn sama.. mmg la orang kata.. kita mmg tak leh arap kat sapa2 da pn..

then aku pn pk sorang2.. mana satu pilihan.. aku ckp ng mama.. n mama kata.. kalo leh, balik la sana.. keja kat penang.. mama marah aku.. patutny aku skg da ada keja tetap.. tapi skg masih dok berpindah randah.. ummm.. mana la aku nak wat..

then, smbg training.. mai kat kul 4, trainer tak sampai2 ag.. aku pn slumber ja.. cakap.. weh,. tdi kan dia da bagi training.. sal documentation..? duhh.. suma caya.. trus satu klas balik.. then apis kata.. weh.. gila ang.. apa ang kata depa caya.. kang mai trainer tgk tadak orang.. tobat bebai aa.. ahahaha.. yang sebenarnya.. mmg la site survey kena wat report.. then wat keja.. da wat keja.. report lagi.. ATP.. ahhaaa. tobat bebai la trainer tu.. buat plak dia mai jauh.. jenis travel rata ni.. mmg bengang ng kami.. ahhaa...

then., balik la awl.. time ni la balik jumpa abg shafiq ng abg razak.. smbg2.. dia cita plan2 dia.. hurm.. aku jadi berat,. aku tak sampai hati nak wat camtu.. takpa la.. lepak la dlu..
aku pn ttau nak wat apa...aku tgu la.. apa mampu aku wat.. aku wat aa..ALLAH tentukan rezeki kan.. kita sebagai hambany.. ikt ja la mana satu jalannya yang kita rasa betol..

abeh tu.. nek atas.. pas je solat asar.. aku rasa tak selesa.. jiwa kaco.. aku pn buka la Al Qursi.. rasa tenang cket pas selesai.. benarlah kataNYA. benarlah janjiNYA. dia pasti ada bersama hamba2 NYA yang nak dekat kepadany.. aku sebak bila aku kenang.. di mana kedudukan aku selepas ini... sedar segala kesilapan ku, tapi ntah.. masih lagi terumbang ambing ng idup aku..
malam.. msg mama.. mama nak tlg setelkan bills aku.. ma, thx a lot ma..
rasa da selesai cket beban aku.. skg ng study plak.. hurm.. mmg aku kena tanya mama.. aku tdak tempat da nak tanya.. aku nak wat istikharah.. 2 ni ja tempat aku nak mengadu..
2 ni ja yang leh aku arap untuk keputusanku.. yang lain? aku kecewa dengan kamu.
tapi ku tak salahkan kamu.. ada sebab ny mengapa kamu mengecewakan aku.. aku tak penting buatmu.. dats why.. tu aku pasti.. anyway.. aku takkan berenjak dari keputusanku meindungi kamu.. tika kamu perlukan aku.. :)

YA ALLAH kau berikanlah aku petunjukMU.. berikan aku kekuatan untuk aku corakkan idupku..untuk kubahagiakan keluargaku.. andai tiba masa ku nanti.. kau ambillah aku sebagai pejuangmu.. yang berjuang menegakkan panjimu ya ALLAH.. amin yarabbal alamin.

Buta+Pekak+Bisu=CINTA