Followers

Friday, 28 January 2011

Rahsia tarikh Lahir

baru sudah solat.
sebenarnya saya baru sampai umah.
dari satu perjumpaan tadi.
rasa sudah ditakdirkan kan? apa yang saya buat tadi.
sebenarnya ALLAH sedang aturkan sesuatu dalam hidup saya sekarang..
saya pun belum buat keputusan, cuma berdoa agar ALLAH tunjukkan jalan mana harus saya tuju. adakah teruskan dengan perjalanan sekarang, atau teruskan jalan sekarang dengan tambahan isi dari perjalanan saya hari ni..
apa pun, dari apa yang jadi tadi, bukan percaya sepenuhnya, tetapi apa dari penceritaan tadi,
ada benarnya. saya seorang familyman, pentingkan keluarga sesangat, kemudian saya ini seorang yang sedikit boros dalam perbelanjaan, saya banyak berfikir, terlalu banyak berfikir sebenarnya, kemudian saya cepat belajar, tapi mudah bosan, kalau buat perkara rutin dalam jangka masa lama, jadi saya perlukan sesuatu yang baru, iaitu belajar perkara baru supaya tak bosan dan perlu pelbagaikan apa yang saya buat untuk tak bosan, dirungkai kan lagi, saya suka brjalan, ta suka dok tempat sama lama-lama. lagi, saya berjaya jika saya keluar dari tempat saya.

lagi yang rasa syok plak, elemen saya menyatakan saya ada penarik dan minded saya sesuai untuk berniaga, lagi tentang cermin 9 dan saya sebenarnya berada dalam elemen yang bagus sebenarnya. katanya, jika betul saya manfaatkan kelebihan-kelebihan saya tu, tak mustahil dalam masa setahun boleh berjaya seperti yang saya tetapkan "goal setting" saya tu.

cuma katanya, saya da masuk, saya patut belajar untuk mengawal cash flow saya tu, dan cara gunakan pelaris saya tu untuk berjaya dan berniaga.

woww.. sebenarnya apa katanya tu benar juga, diikutkan, kelebihan tu ada, cuma sendiri yang tidak mahu gunakan, dan sedikit negative tu perlu saya buang, belajar untuk berkata YA, AKAN BUAT, bukan "nak cuba", "tengok la dulu".

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA