Followers

Saturday, 5 March 2011

Drama III - Malam Tacing Sedunia

Malam Penuh Emosi KBU.

Semuanya bermula dengan Post nih..



pstu besa la.. suma mula la tacing-tacing..
tak caya tengok nih..



Apabila tuan rumah pn tacing.. owhhhh nooo


ni mamat ni pun turut serta tacing macing nih..


demi menyelamatkan keadaan, maka hero pn datang.. dengan statement berikut.. :p


menyebabkan pesalah serta merta post yang nih..


dan sekali lagi dengan


kemudian dibalas lagi dengan

berikut penyelesaiannya..


all's well, end's well kan?










tak cukup menyakat adik Miko nih.. smbung lagi kat


diatas permintaan,


tak puas hati toi. dan lagi depa sakat geng Nadh nih..


sampaikan


last sekali


Debishhhh~~ camna ending dia nih? hahahahha.. Rupanya Nora ta jadi majuk la..


Penamatnya ::



hohoooo.. abeh suda cita Penuh Emosi KBU malam ni.. Pada yang menjayakan.
Tag Team Nadh' - Nora Amila Ghazali

kami lawan ng geng nih
Macik Aimaa Nur Shameera
Budak kecik kuat Nangis Kumiko Ryou

Pemajuk Tegar
Macik GKSB
Pacik Encik Angah

My Favourite Quotes












Note :: Thanks to all. Nadh tinggalkan semua dengan kata-kata nih sekali lagi.

Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati.

dipertemukan kita dalam satu medan iaitu KBU, supaya kita dapat saling mengingati antara satu sama lain, jalinan ukhuwah antara kita ni, ditentukan oleh ALLAH, dan hasil akhir darinya, sama ada bermanfaat atau tidak, adalah berkait dengan pengisian dari kita, andai madu yang kita beri, maka manislah dia, dan sihatlah isi nya, tapi jika hanya racun yang kita tuangkan, abis matilah semua, tiada lagi nilai didalamnya, Nadh harapkan, semua dapat amek iktibar, kita berkawan bukan di sini sahaja hendaknya, moga-moga keberkatannya, berkekalan hingga ke taman2 syugra hendaknya. Amin Yarabbal alamin.

Terima kasih semua. semua sangat bermakna dalam idup nadh. Sayang semua ♥♥♥

7 comments:

nora amila ghazali said...

saya sayang kbu... adik kecik n kakak tersayang,,, and along... sayang korang... sedih nie,,,, all kbu team are my family... <3 love u all <3

misznanarizal said...

waaahh..besnya depa...sori la aina xdpt nak join...sebab aina pnya net slow..pastu aina ni lambat pickup sket =)

@mel said...

ermmmm....
ada apa2 yg papa khai terlepas ka nih...

seb bek gak papa khai x joint..
klu dak papa khai pon nk majuk skli huhuhuhuhuhu....

fathiahRAIHANA said...

meriah btui fb kbu .. haha .. kami segan ckit laa nak join ramai2 cmtu .. jrang on9 plakk .ngee ~

angah said...

ak bukn tahcing wey..
saja ja nk tgok akal ampa semu..hahhah

Bdk Kck said...

alaaaaa! hajar da out dah semalam.. rugi btol terlepas drama swasta nie!! ish!

efa said...

hahaha mcm2...kalau join smlm pasti majuk gak ahahaha :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA