Followers

Monday, 6 June 2011

Budaya Aku Suka Aku "Chop"

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera buat bukan Muslim yang membaca.

Marilah kita menjauhi apa yang tak sepatutnya dan belum menjadi milik kita..
 

Note :: Takyah nak chop-chop tau !!!


4 comments:

... said...

as salam..
yup. seperti percaya ia dah ditetapkan keatas diri.. haih..
budaa chop2 ni, cukup kuat kat negara arab. macam dalam bas. sungguh kurang senang. letak sebatang pen je. adei..sampai bertumbuk2 berdarah2

cik pulau said...

jangan jadi barang second hand value..
jangan bercinta sebelum kahwin..

ehmm.. nice input...^^,

cik pulau suka..

sesegar said...

ya..mmg panjang lebar ucapan kau.ustaz ae? macam ustaz la cara cakap..hehe
anyway,pendekatan yang bagus.semoga Allah menilai effort anda ini dengan nilaian tertingi di sisi Nya :D

fRaMe+LenSeS said...

Pakcik :: mesti pernah kena ni kan?

Cik Pulau :: ha.. jgn tau.. jaga diri. laki jaat. :)

Sesegar :: maceh2.. amin2. sama2 kita mendoakan sesama kita. amin2. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA