Followers

Thursday, 19 July 2012

Date with lil darling

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Date with lil darling.

Saya sudah dalam.perjalanan pulang ke tanah air. (Ehhe ayat sangat taleh blah). Sebenarnya hendak pulang menyambut puasa pertama bersama keluarga tercinta. Tapi sebelum itu, dua hari bersama kesayangan di Shah Alam.

Kisahnya semalam, satu lagi ceritera kekecewaan mengisi diari hari saya. Tapi bsyukur dalam duka ALLAH kirimkan bantuannya dan juga kegembiraan menaikkan kmbali semangat diri.

First time ni, dijemput untuk menemui darlings dalam entry sebelum ni. Setelah kak tahu motor rosak, dia datang jmput ambil saya di rumah. Takut juga mulanya, tapi konfiden ja dia datang semalam.

Sebaik nampak darlings, senyum ja mereka pada saya, tambah tambah si yaya tu. Buah hati a.k.a dayang kecil. Tahu x, dia sangat la menyibuknya, ibu nya belikan kueh umtuk makan petang, dibebelkan ibu sebab abg belum makan lagi.

Thichana plak. Sebaik thichana bangun, mula tu memalu la. Mana taknya, sembam sembam muka kedada ibu sebab malu tengok saya. Lepas tu lama lama senyum tak berhenti. Jerit pula.memanggil saya.

Itu dalam kereta, dah sampai rumah, tak berhenti keduanya . Kalau sorang dah di paha kanan, sorang lagiesti di paha kiri. Jeles!! Marah ibu nya, abang tak sempat rehat. Tapi saya layankan aje. Rindu sangat!

P/s : dalam hati terfikir, macam ni juga la agaknye saya nanti bila balik kerja dan melayan kembar hati saya ye? #muntahkalerpelangi
Published with Blogger-droid v1.6.9

Buta+Pekak+Bisu=CINTA