Followers

Monday, 8 October 2012

Tok GBS dah kawen. Tahniah

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Hai.. siangnya ada aja yang nak dikongsikan. Malamnya. mati kata. apa pun tak keluar dari buah fikiran ni. Apa pun cuma nak mengucapkan selamat pengantin baru buat Tok ketua Geng Blogger Sengal yang telah selesai dengan majlisnya semalam.

Ni la dia Tok n Nenek / Opah ? #ehh buleh ka pgl camtu? ahaha

Tahniah pada tok atas kejayaan anda mengahwinkan diri anda. hihi. Moga kekal sampai ke taman taman syurga.

Berikut  gambar dari mereka mereka yang terlibat memeriahkan majlis semalam.


Terima kasih semua. Maaflah tak sempat nak lepak. Sebab kekangan masa dan beberapa perkara lain. Apa pun suma memang Sssssssenggggaallllll~~~

8 comments:

Yuyu Ali said...

yeayyy. GBS dah ada nenek. ahahaha

Hanif Idrus said...

Tahniah buat beliau..

Iffah Afeefah said...

amik berkat ye jiran heee

kiera'sakura said...

selamat pengantin baru untuk beliau dan isteri moga bahagia hingga ke taman2 syurga Amin

boni kacak said...

yeah..tahniah kepada beliau :)

Yana Sakura said...

Assalamulaikum..along :)

wah...bestnyer dpt gather cmneh..
xpena pn dpt g even cm gini..
7 Okt da smpi UiTM Dungun..6 Okt da blik dr Klang..~~ T_T

bila la dpt jmpa korg kan..xsgka lak along GBS..hehe

Fendy said...

tahniah...

afzalsukasuki said...

trimas nadh sbb trun kenduri.aku nak menempiaskan rasa kagum dan bangga sbb ko trun dengan memeluk ko tapi apakan daya.. aku terpaksa peluk isteri kikiki

Buta+Pekak+Bisu=CINTA