Followers

Friday, 4 October 2013

Cerita kambing semalam

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Cerita kambing dan serigala semalam tu seakan mengganggu saya pula tetiba. Kenapa ya? ada rasa rasa nak jadi kambing atau serigala ka? ehhe tak juga. Sebenarnya dah lama tak rasa seronok menunggu cerita kat tibi tu. Asyik asyik jumpa cerita biasa ja, tetiba jumpa yang luar biasa sikit rasa seronok la nak menengok.

Smpaikan buah hati saya tu yang mula takut takut nak tengok pun boleh tunggu di waktu tayangan dia.

Rasa nak senyum. Seorang manusia yang ego agak tinggi, lama kelamaan berubah. Beri hint banyak kali, lepas tu cuba nak korek rahsia hati, dan akhirnya menyerah kalah dengan mengaku apa yang terbuku di hati dia.

Menarik bukan? Atau saya yang fefeeling sesorang ni?

ehhh~~

Buta+Pekak+Bisu=CINTA