Followers

Wednesday, 5 February 2014

Semalam

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Penat. Letih. Badan sakit. Tapi puas. Hihihi. Semalam punya cerita ja pun. Selepas dah lama tak meet up dengan geng traders, minggu ni ada dua temujanji yang saya perlu selesaikan. 

Satunya seorang yang bekerja di atas offshore. Mencari peluang menambah ilmu demi untuk kembali ke pangkuan keluarga. Alasan sama yang saya jadikan semangat kenapa bidang ini saya pilih sebagai kerjaya masa hadapan. Dekat. Dan saya sendiri memerhatikan keduanya. Ini harapan saya. 

Orang kedua, yang sampai ke pagi hari mengkaji market berdua semalam adalah antara insan terawal bersama saya dan mengajar saya dalam bidang ini. Dan akhirnya kami tetapkan minggu minggu mendatang bakal ada lagi aktiviti ini sebagai kelas mingguan kami. 

Bagi saya kedua pertemuan punya hikmah yang sangat istimewa. Yang pertama pertemukan saya dengan ilham baru bersama apa yang kami gunakan manakala yang kedua membawa saya menjadi pengkaji kepada pasaran yang akhirnya saya rasa bakal memantapkan lagi pemahaman kami. 

SubhanaALLAH. Indah sekali susunannya. 

2 comments:

Kira Sakura said...

semoga dipermudahkan dan dimurahkan rezeki abang dan kawan2 abg amin

Hanif Idrus said...

Penat tak per tapi kepuasan mengejar ilmu itu yang pentingkan

Buta+Pekak+Bisu=CINTA