Followers

Monday, 19 May 2014

6:02AM

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

6:02AM, Shahab Perdana. 

Salam pagi isnin. Well seperti biasa akan ada entry pagi sebelum saya pulang. Pagi ni sungguh tak seronok. Bermula agak baik bila isteri kejutkan untuk sahur. Tapi yang jadi spoilnya bila dah bergerak. Elok sampai di Shahab dan isteri pindahkan anak dalam car seat, sikecil tu dah menangis. Hingga perlu dipindahlan pada saya baru diam. Kemudian dah dia muak. Habis baju ni. Masa saya pulangkan balik pada isteri pun dia tak mahu pergi. Tapi saya bagi juga. Mujur tak menangis. Tapi muak lagi sekali. 

Sungguh rasa tak tenteram bila isteri kena bawa kereta sambil letakkan anak dekat riba. Saya memang tak suka nak buat macam tu sebab anak tak reti duduk diam. 

Hurmmm. ALLAH. Mudahkanlah kami untuk perancangan bulan 9 ni. Amin.

3 comments:

Cik Puan Rara said...

kalau anak kecik gitu lah.angkat je muak.huaaaa.

hmm mcm sy dulu.balik kerja mst riba anak.dia xnk duduk dlm car seat.nk berpeluk je.hmm sbr ye.lama lama nt ok lah tu.

idzwa kamaruddin said...

amin..

Kira Sakura said...

amin dear amin

Buta+Pekak+Bisu=CINTA