Followers

Sunday, 25 May 2014

6:06AM

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

6:06AM. 

Dalam bus. Pulang dari Alor Setar. D hari Ahad. Minggu ini bermakna kurang sehari bersama dua kesayangan tu.  Namun apakan daya kan? Ada menda lain lagi yang perlu diselesaikan minggu ni. 

Sebenarnya hari ni ada badminton tournament kilang saya. Have too la. Berat pun kena pergi juga. Satu ada yang ingatkan. Dua taknak nanti jadi macam saya terkono tahun lepas. Slumber ja partner tak datang. Pergi vacation. Ada ka patut. 

Tahun ni pun turun tak ada target pape sebab tak mahu datang final minggu depan. Nak jaga anak. Nak tengok ummi. 

Ya ALLAH permudahkanlah urusan kami. Amin. 

1 comment:

Kira Sakura said...

target abi memang nak kalah kan? :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA