Followers

Tuesday, 12 August 2014

05:49AM

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

05:49AM. 

Bus baru gerak. Betul betul cun saya sampai bus dah nak gerak. Alhamdulillah. Jadi yang terakhir sebelum bus gerak. Nasib baik la. Kalau tak dah miss satu bus dan terpaksa tunggu bus jam enam. 

Pagi ni jaga lewat sikit. Lepas sahur, main dengan anak sekejap sambil isteri mandi, kemudian saya pula yang siap. Lambat lagi bila dah masuk kereta cari wallet pula tak tahu kemana. Cuak sekejap tadi. Dalam tu kurang kurang ada la dalam 1k. Jadi pape mahu nanges saya tadi. 

Lepas dapat wallet cepat cepat gerak. Syukur sampai ja bus masih ada. Beli tiket dah nak jalan. Saya peluk isteri san anak. Berikan ciuman pada kedua nya kemudian bergegas naik bus. Elok saya naik. Dia pun tutup pintu dan jalan. 

Rezeki nak sampai awal. Tapi sedih sebab x macam selalu. Cium n peluk yang tak sempurna buat mereka berdua. Apa pun sabar lah hati. Moga ada jalannya. Amin.

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi

ummi aqilah (LM) said...

Takpe.. Arini kan dah selasa esok rabu. Kejap je jumaat:)

Klunuwais jmp wallet tu blh la dia sopink mainan . Byk tu 1K

Buta+Pekak+Bisu=CINTA