Followers

Monday, 18 August 2014

2014

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.




2014. dah 2014 rupanya entry kat belog ni. Lama juga mengumpul baru sampai ke angka ni. Sedar tak sedar dah nearly 6 tahun berkecimpung dalam mendalah ni. Dalam masa tu juga la bermacam mcam jadi. dari dahulu tempat meluah perasaan, kawan paling baik sampailah sekarang tak kurang macam diari sahaja. 

Cuma yang rasa ralat, dah susah nak dapat entry macam dahulu kala tu, perkongsian yang rasa nya sedikit bermanfaat tak kat orang kat diri sendiri la sebab tiap kali buka belog sendiri, dapat juga nak baca baca kan?

mungkin lepas ni dapat diusahakan nak jadi lebih baik kat dalam ni. bukan tu sahaja la, kat luar tu sudah tentu la nak jadi terbaik.

kita adaalah siapa yang kita fikir. tak gitu?

2 comments:

twinscraftlife said...

안녕하세요! Hi~! this is twinscraftlife^^ We sell handmade crafts^^ pls visit our blog shop^^ 꼭 오세요^^ twinscraftlife.blogspot.com

Kira Sakura said...

sekarang lebih pada diary anak je ye tak? hihihihihi :p tapi takpe ummi is sukaaaaaaa baca walau ape jugak pun yang abi tulis

Buta+Pekak+Bisu=CINTA