Followers

Saturday, 21 March 2015

Demam

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Minggu kurang sihat gamaknya. Anak mama mengasuh pun tak sihat. Pastu saya dan isteri juga macam tu di awal minggu. Tapi alhamdulillah tak jadi pape. Ok balik bila masa berlalu. 

Tapi lain pula dengan anak. Isnin tu tengok ok ja. Bila datang selasa rabu, isteri dah hantar sms kata anak macam nak mula demam. Khamis tu confirm dia hantar malam anak dah panas tubuhnya. 

Tapi mujur juga katanya bila badan anak dah demam, dia kejut ajak makan ubat, anak mahu bangun dan mahu makan ubat tu. Syukurlah. Gembira hati mendengar nya. Datang Jumaat tu saya dah tak sedap hati, cuti juga la hari ni. Nak balik tengok orang demam. 

Kata ummi, sepanjang minggu ni, dia kerja dok cari saya: dok "Abi.." Lepas tu x dengar suara saya sahut, gamaknya baru teringat kot yang saya tak ada di hari weekdays, dia sendiri yang sebut "jaa..". Terlintas mungkin pesanan saya hari tu yang saya kerja. 

Mungkin demam rindu kot kan? 

Hari ni saya ada sini. Alhamdulillah. Sihat dah. Syukurlah.. 

1 comment:

Kira Sakura said...

anak manja abi :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA