Followers

Friday, 18 December 2009

Aku Mahu Pulang..


bunyi macam bodo je,. aku mahu pulang.. hehe.. tapi itulah hakikatnya.. aku mahu pulang.. balik kampung.. place where i feel very safe.. tenang.. leh la aku men ng budak kcik ni.. rindu sangat2 la.. hari tu aku call.. suh mama bagi kat dia.. cakap takmo.. dok senyum2.. iskh.. geramnya.. hang tunggu sat humairah.. abg balik ni.. nak gomol ang.. hehe...


ni sorang lagi.. dina.. abg lupa la nak bli adiah kat dina..nanti abg balik abg bawak g jejalan ae? nanti dina nak apa.. abg blikan yek..abg cari jam barbie yang dina mintak tu takdak la kat cni..nnt jmpa abg bli k?

ohhh arisya... camne la pp adik ae skg.. windu la nak men ng adik...


ni sorng lagi.. tak reti nak dok diam.. sonok melayan... agak da penat.. senang ja.. bagi hp.. cucuk headset.. pasang kat tinga.. hehehe konpem dok diam...

aku rasa da tiba masa..aku bukan melarikan diri.. cumanya.. aku perlu tempat untuk aku ubat luka ni.. n aku rasa.. takdak cara lain.. melainkan aku cari ketenangan.. antarany ng cara ni la.. budak-budak.. gosh.. gembiranya jadi depa.. tak payah pk masalah.. suma da ada.. da disediakan.. nak makan.. dicuap.. nak buat apa suma orang bagi.. dimanjakan tiap masa.. suma orang suka... suma orang syg.. tak pernah ditinggalkan kesorangan.. bestnya.. jom la kita tukar tempat.. hik3.. leh ka?? ~~sigh~~

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA