Followers

Monday, 28 December 2009

im goin home...

akhirnya... da tiba masa.. aku akan berambus dari ibu kota ni..balik tempat aku leh tenangkan pala otak yang keqosot ni... aku tatau la nak kata macam mana..makin lama makin trok aku rasa.. macam mana la aku nak lari ni.. nak blah p company yang len.. ka nak stay cni.. ka nak berambus balik penang..

banyak menda bermain dalam pala otak ni,. mana satu harus aku pilih.. sebabnya.. kalo aku stay cni.. memang la ok.. keja aku da leh buat suma.. n maybe keadaan akan berubah cket pasni.. tapi aku sakit otak dok cni..

kalo aku tima offer p kat lua.. mungkin masalah gak bagi aku.. aku tak sampai hati plak nak tinggal abg asri n abg razak.. abg asri baru ja nak ok.. dok planning macam2.. tgk 2 aku ilang.. cian plak kat dia.. mungkin p sana nanti ok..ku pn tatau aa.. tempat orang.. tempat yang sangat asing bagi aku.. ntah la.. abg razak n kak tak bagi.. mama pn bantah... tak ramai yang sokong.. sebab depa isau jadi apa2 kat aku.. n aku plak berfikiran.. aku nak blah ja.. dari apa yang timpa aku ni.. ntah la.. aku masih lagi belum buat keputusan...

atas sebab2 yang tak diketahui aku da makin pening pala.. sakit dia satu ja.. hati aku sedih.. tgk orang yang selama ni aku puja.. leh wat aku macam ni.. tak sangka aku... aku pn tatau nak kata macam mana.. skg ni.. aku cuba amik peluang jarak diri cket.. sebab aku tanak pk bukan2 pasal dia.. seyes la.. aku memang sayang sangat... aku tak mampu nak tolak dia..nak buang dari dalam pala otak ni.. dayah kata aku la yang taknak buang dia dari dalam fikiran.. aku tak nafikan.. memang pn aku yang tanak suma tu buang berlaku... she's too special for me..

n aku tatau nak pk cam na dah.. apa yang da jadi sebenarnya.. yang aku tau.. aku akan bertahan selagi boleh.. walaupun seterok mana aku kena.. aku memang berazam yang aku akan buat terbaik untuknya.. tak kira la walau apa jadi kat aku..selagi aku hidup.. selagi aku mampu.. aku akan buat terbaik.. macam kata orang.. "tika kita lahir, kita menangis dan semua bergembira menyambut kelahiran kita.. biarlah tika kita memejamkan mata.. kita pula yang tersenyum n yang lain menangis kehilangan kita.."

YA ALLAH.. berikanlah aku kekuatan, ketenangan juga ketabahan dalam menghadapi segala ujian ini... amin ya rabbal alamin...

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA