Followers

Thursday, 14 January 2010

im not me..

tatau macam mana aku nak mula..
im not me.. apa cita ni.. hik3..
aku rasa ada kelainan sekarang.. ntah napa aku jadi sorang yang sangat gila,.
banyak menda gila aku buat.. n baru2 ni.. salah sorang bestfren aku contact aku..
dia tanya..
"weyh.. apa cita ang.. aku tgk skg len ja.. ang nak mati dah ka..?"
aku pn sebenarnya pelik..
bila aku solat.. pasti bercucuran air mata ni ng doa2 aku...
adakah benar ini mungkin petandanya??
jika ya.. aku pn tatau nak kata.. yang aku tau.. aku nak berubah.. aku bertaubat..
aku da tanak lagi jadi diri aku yang dulu..
aku nak jadi yang lebih baik..
yang benar2 disayangi ALLAH.. yang sentiasa dalam rahmatnya..

YA ALLAH.. ampunkan dosa2 aku.. trimalah taubatku..
tunjukkanlah aku jalan kearah redha mu..
amin yarabbal alamin..


14/01/10
20:47

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA