Followers

Saturday, 15 April 2017

Beginning of the new chapter (Maybe)

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca.

Lama sungguh tak menaip. Almost a year ive been stop doing what i love the most during my early days ni. Banyak faktor kejadian yang memisahkan minat dengan aku. Tapi apakan daya. Minat sahaja tanpa ada kesempatan pastinya tak berjaya juga diterjemahkan kepada tindakan. 

Banyak faktor. Tapi antara nya adalah 'putus' dari nama belog kesayangan yang buatkan aku 'ilang' dari radar dunia blog ini sendiri. Entry entry yang satu masa dahulu 'bawa' reader ke sini pun sudah tiada. Sebab, nama bertukar dan diambil entah malaun mana tatau dari luar negara. 

 

Ini buktinya. 

Sekarang cuma berharap dia gagal menyambung nama ini di masa depan, kemudian expired dan dapat semula ke tangan ku. 

Berharap ni. Berharap. 

Nama ni aku guna sejak aku dibangku sekolah lagi. Masa tu belog pun aku tak kenal. Tapi aku guna ia sebagai nama folder untuk fail fail peribadiku. 

Moga moga dapat kembali padaku. 

Oh aku rindu..

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA