Followers

Thursday, 29 July 2010

Kena Marah

cita dia tadi aa.. dok ralit kat opis ng Abg Shafiq ng Abg mMdi..
dok survey e90 yang nak beli tu.. Abg Shafiq pn nak beli satu..
kami dok tgk aa.. pastu.. ralit, ralit..ralit..
last2 mai waktu buka posa.. Abg Madi.. terus tanya.. aii Ie.. ang tak p bk posa ka.. kena la marah cket.. ekeke.. aku kata takpa abg,, mnm ayaQ ja..
then aku pn p mnm air aa.. lepas tu.. kmi smbg balik smbg.. sampai la time aku nak p solat magrb.. Abg Madi tanya ag.. Ie.. ang da minum ayaQ ka?
seyesly aa.. touched gle kot.. ada orang ny concern ng aku.. seyes aku rasa terharu..
(smpai terbawa ke dalam solat la.. ekeke)
ALLAH.. syukur sgt kepadaMU.. kau ilangkan satu dariku.. tapi kau berikan berlipat ganda orang yang amek berat kepadaku.. aku bersyukur sgt YA ALLAH..
doaku,.. untuk hari ini.. kau berikanlah hidayahmu kepada sahabat2 ku.. bukalah pintu hati mereka.. bawalah mereka kembali ke pangkuan MU.. aku berdoa sgt.. aku pohon kepadaMU YA ALLAH... amin yarabbal alamin..

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA