Followers

Friday, 30 July 2010

Janji Kekasih

Episode 30 July 2010.

Hari ni pasai kes Syah kena langgaQ.. then Cik Karina n Cik Aliyah datang melawat..
Cik Karina bagi darah dia.. untuk selamatkan Syah..
woww.. aku bkn tertarik ng kes dia kena langgar tu aa.. tapi aku tertarik ng sal manusia "beragama" tapi lidah bercabang.. suka membawa cita tak bek sal orang len..
dalam cita ni ada 2 watak.. sorang tu kawan baik Aliyah, dia ni tak abeh2 nak burukkan Karina.. asik bawa mulut.. cita tak bek sal Karina.. Karina nak bertaubat.. tapi dia bawa cita bukan2 sal Karina.. sedih bila pk kan.. orang nak ke jalan ALLAH.. tapi orang2 "beragama" ni yang cuba nak jatuhkan semangat dia.. patutnya la kan.. geng2 ni la yang datang paling awal sekali bagi semangat.. tunjuk jalan.. tu sorang la.. lagi sorang.. adik tuan haji, a.k.a makcik Syah.. dia ni pn sama.. ada ka patut sound camtu... dia sapa nak sound2 camtu.. (aku cakap cam marah je kan.. ekek.. mntg2 la suka Cik Karina berlakon.. hehe.) sebenarnya kan.. bkn aku marah aa.. cuma terfikir..
kenapa ae? tu la orang kata kan.. orang2 gni.. ni la dugaan buat depa..
Doa sangat la.. agar aku bkn camtu.. doa semoga aku jadi penyokong terkuat orang yang nak dekat kepada ALLAH, juga sebagai benteng terakhir la yang akan pertahankan depa.. ALLAH.. berikanlah aku kekuatan itu.. ; Amin Yarabbal Alamin.. ;))

1 comment:

H Y D E said...

mcm2 dunia ni....

Buta+Pekak+Bisu=CINTA