Followers

Sunday, 4 August 2013

Ramadan? Syawal?

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca.

Hai readers.. apa khabar? sibuknya saya minggu ini. banyak kerja yang perlu diselesaikan. serangan dari pihak customer susah nak diselamatkan. terkejar ke sana ke sini sepanjang minggu ni. sampaikan saya punya 'perniagaan' pun dua hari lebih kurang tutup sebab sibuk sangat.

Ohh ya. saya baru perasan yang kita dah nak sampai ke syawal. rasa sedih nak meninggalkan ramadhan. seyes saya rasa sedih bila kenangkan haya tinggal beberapa hari sahaja lagi nak habis bulan ni.

anda bagaimana?


oh ya, by the way, nak ucap tahniah kepada sepupu saya kerana baru dikurniakan cahaya mata pertama.

Selamar datang ke dunia Benjamin Ramadhani.

jadi anak soleh tau?

1 comment:

aizamia3 said...

Minggu terakhir.. tinggal 2 hari lagi..
Semakin dekat nak raya, rasa macam tak cukup tangan nak siapkan keje.. walhal boleh je siapkan dari awal.. saje nak lengah2kan.. ;)

apa-apapun moga apa yang dirancang berjalan dengan lancar hendakNYA dan moga baby Benjamin sihat dan kuat.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA