Followers

Monday, 29 July 2013

kita dan sesuatu yang nak berakhir

Assalamualaikum. Dan selamat sejahtera pada yang membaca.

Kita di trimester akhir . (adehh terguna trimester plak, mentang mentang la Ummi selalu guna untuk kita berapa lama dia preggy).

Ehhe, di trimester akhir ni saya rasa pelik plak. Bukan pelik sebab tak pernah kena tapi rasa pelik tengok manusia yang begitu seronoknya nak beraya ni. Rasa sedih pun ada juga. bukan untuk depa la, tapi untuk diri sendiri ni ha, posa tak tara mana dah nak raya. ruginya rasa berlalunya bulan ni tanpa ada satu yang 'boom' nak upgrade diri jadi yang lebih baik.

tapi realitinya kan, memang betul kan? bukan hanya saya. tengok la kat luar tu.

"seronoknya nak raya. seronoknya nak raya. "

"cari baju raya. "

"ehh baju dah ada itu dah ada, nak kasut raya plak la. "

itu antara status yang kerap kali jumpa di akhir akhir ini.

rasa pelik dengan keseronokan umat manusia menunggu hari raya sedangkan bulan yang lebih baik dari seribu bulan ni .

kesian kan kita?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA