Followers

Monday, 3 December 2012

Apabila dia pulang

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca.

Entry pg sebaik selesai jalankan tanggungjawab dengan menghantar si dia pulang ke negeri kerjanya. Bangun seawal mungkin untuk bersiap, lepas tu kejut selambat mungkin saya bangun. Itu perangainya.

Bila dah bangun masing masing dengan aktivity sendiri. Saya bersiap dan bersihkn diri untuk solat dan dia bersiap untuk bekerja. Last skali saya turun brsama bag si dia dan panaskan engine kereta baru bergerak.

Seterusnya menghantar si dia. Selalunya hambar ja dalam kereta tu. mungkin melayan perasaan mungkin dedua. Saya dah konpem konpem la sbb mengantuk. Kikiki. Tiba d tempat biasa. Menanti seketika sebelum housemate nya tiba.

Saat masing masing bersalaman rasa susah ja nak lepas . Ada juga la masa siap tu saya pengaruh dia. "awk ambil mc ja lah", balasnya pada saya "taknak lah. Bukan awk ada pun di rumah". Senyum sahaja saya. Dulu dia pantang saya approve. Nak aja dia mc, sekarang ni tak pula. Tak kisahlah. Betul juga katanya. Tak ada saya dia nak mc pn buat apa kan?

6 comments:

kiera'sakura said...

klu mc ada awk kt umah sekurangnya boleh spend lebih masa dgn awk. untuk masa berkualiti kita ;)

:: Mrs.Eady :: said...

hehehehe...

Anum said...

terharu anum baca

puter Beribiru said...

yg awak x mc tu nape? amboiii nak hanimun pon ambik cuti la..ada pulak nk mc

Z@i Z@mR33 said...

suweeet....sekali skala jmpa rndunya lain ckit...hehehe....tp masih malu2 kot...ahak :p

Iffah Afeefah said...

msti kak kira da duk sebak2 nk ngis ehh

Buta+Pekak+Bisu=CINTA