Followers

Tuesday, 11 September 2012

Selamat konvo wahai adik

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Dua hari lepas, 09 September 2012, saya ada pertemuan dengan adik adik blogger saya yang datang untuk konvo mereka di Seberang Perai. Alhamdulillah, dengan izin dan limpah kurnianya, saya berkesempatan untuk bertemu dengan mereka. 

Banyak yang dibualkan pada pertemuan itu. Yang banyak sekali adalah soal masa depan. Dan tips tips dari resume, bertemu duga, hinggalah kepada perancangan masa hadapan. Saya ni tak adalah tahu sangat, cuma berkongsi apa yang saya dah lalui sepanjang saya kerja dlu. 

Seronok pula bila bertemu dan berbual perkara perkara yang bagi saya berkisarkan ilmiah ni. Ya lah kan, kita bertemu dengan macam macam orang, pengalaman masing masing tu kan lain lain. Dari sana, walaupun kita tak lalui, tapi kita dengan dan mungkin mana tahu satu hari nanti, kita bertemu dengan situasi sama, kita akan ingat siapa yang pernah kongsikan pengalaman itu dengan kita kan? 

Cumanya, perhatian la kan, tak sempat nak cover meja lagi sebelah tu. bila saya asyik dengan perbualan kami di meja sebelah sini. Apapun, memang terbaik. Akhir dengan foto yang bakal menjadi ingatan sampai bebila pada saya. terima kasih ya semua.

n also, happy convocation dear adik adik saya. Mendoakan yang terbaik buat kalian, dunia dan akhirat. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA