Followers

Tuesday, 5 January 2016

Ada kerja sekolah tak?

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Ni kisah pendek atas moto tadi la. Jarak dalam sebijik moto dibelakang. Seorang ayah. Berbual dengan anak.

Buat dah ka kerja sekolah? Ka nak bawa balik buat dekat rumah? 

Mungkin dijawab anak nya ada kerja rumah. 

Kemudian dia tanya anak dia, kerja sekolah apa? Subjek apa?

Rasa seronok tengok ada komunikasi cmtu antara depa. Nak kata bayang diri sendiri tak juga, sebab sekarang pun kami macam tu. Balik ja anak akan bergantung di kaki. Lepas tu mulalah bercerita hari dia hari ni macam mana.

Mudah mudahan sampai besar pun macam tu la. Amin.

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA