Followers

Thursday, 8 October 2015

Masuk gua

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Hari keempat dah kot no duduk dalam gua. Ahaha alkisahnya team y menjadi sokongan, dokongan tu kalah la ahad lepas. Kena tiga bijik tak tahan tu. makanya kalau istilah peminat bola sepak ni selalu lepas kalah masuk gua la. Tak pa takpa. Bagus jugak. Jerebu ni. Ahahaha. 

Tapi dalam pada tu asa tak syok juga. Sbb manager tersohor super saiya tu khabarnya nak sign dah dengan kelab musuh tradisi. Bagi yang suka jugak team yang manager tu pernah jaga dan dia punya taktikal suma ni. Rasa cam "grrrrr". Awat la ang nak p sana. P kelab lain tak boleh ka?? Makanya saya dan best pren sorang pun mulai stress. 

Kata saya pada dia, tgk keadaan team tu, rasa tak ada masalah untuk depa adapt dengan style manager ni. Sebab tengok yang dok ada dalam tu pun muda. N rasa boleh tahan juga depa main. Ini perasaan paling tak best tu. Grrrrr

N kelab kita ni? Dengan manager with philosophy tah pape tu? Hishhh... Meluatttt

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA