Followers

Friday, 20 August 2010

Everyone? Everybody?

haha.. cam tak caye.. sentence aku kat FB pn ada orang leh like.. leh cinta.. hihi.. padahal aku tadak pape pn dalam tu.. spontan.. dan spontan tu ada orang nampak "isi" dia.. syukurlah..

[sy cinta this sentence ...."'i will prove that i'm someone/ somebody in everyone's heart some day..."...]

[cinta sbb....maksud die..mendalam...or in other words...akan sentiasa menjadi 'kerinduan 'kt semua org...:)]

will do my best for all la.. jika diizinkan.. sebab suma pn perlu rasa happy.. as long as ppl are happy.. aku rasa tu da ckp sebagai "kegembiraan" buat aku.. toi la.. rasa macam tu.. kena marah tu da besa la.. kekadang tu kan. aku just serve ja suma.. aku layan.. aku bagi semangat.. cuma smbg.. kongsi masalah2.. beri peringatan.. kata2 semangat.. buat lawak bodo.. aku rasa happy wat macam tu..

dalam ati aku.. aku sematkan.."aku kawan waktu susah ja.. waktu senang tadak pn takpa".. so aku wat tatau ja la.. waktu depa senang.. tak cari aku pn takpa.. tadak kesah pny.. tapi waktu memerlukan.. n tak cari aku.. mmg aku marah aa.. berasa jugak aa.. sebab ntah.. aku suka macam tu.. bila aku letak diri dalam niat aku tu.. kehendak aku tu.. aku takkan rasa pape bila aku tidak diperlukan waktu depa happy, senang, berbahagia..ntah.. rasa susah kot nak jadi kawan waktu susah ni.. so.. aku kena la jadi menda yang susah ni.. tak salah kan?? ;)

Doaku.. insyALLAH.. selagi diizinkan ALLAH.. aku akan berkhidmat kat suma.. mana2 yang memerlukan.. semoga diizinkan.. Amin.. ;)

1 comment:

H Y D E said...

teruskan berblog bro...asal sorang2 je nih...hehe

Buta+Pekak+Bisu=CINTA