Followers

Friday, 6 August 2010

kisah "kedekut"

well. semalam satu hari.. badan jadi letih trok..
haha.. tdok tak hengat.. malam tu wat dwg sampai kul 5.. bgn kul 9lbh nak dekat kul 10..pastu dok ralit sms ng LZ.. n da tau menda baru.. dia pn da suka sama aku.. ;)
pastu.. ciap2. masuk opiis..
dok lepak sampai kul 2.30m lebih kurang.. p motorola..
abg razak bawa.. pastu.. balik dari motorola..nak balik umah sat.. abg razak nak tgk mesin basuh..pastu.. kat umah.. dok bawah ja.. abg razak repair keta dia..
aku dok tgk ja la abg razak ng abg madi dk kosek2 gear dia..
upany.. bkn gear box rosak.. tapi ada menda len.. alhamdulillah aa.. kalo gear box byk duit nak kua.. ni menda tu ja. so leh la nak pk cara nak wat.. alhamdulillah..
pastu masa depa dok wat.. aku dok lalok da..
pastu tertdo dalam keta.. depa nak p bengkel nak cari nat tu..
aku iikt gak..tapi dalam keta abg razak aku lena ag.. huhu. lama gak la lena.. kat 1jam gak aku rasa..depa tgk aku tdo, mula nak ata aku balik opis.. tapi abg madi kata takyah aa.. bawa ja la.. agpn dia tadak keja kot tu.. so aku dok lena ja dalam keta.. merata depa p bengkel.. aku dok dalam keta.. dok tdo kat blkg..
pas depa da selesai.. depa ata aku balik opis.. aku amek laptop.. balik umah.. huhu..
ni suma sal cita "kedekut " semalam a ni.. hehe..

mula2 dok wat dwg.. pastu aku aa. tanya apa tah kat abg madi.. then slow ja aku lepas.. "abg, wat milo sat.. tingin nak minum milo.." abg madi kata.. ang pekena aku no.. hehe.. pastu abg madi kata "dah2.. jom.. aku wat milo.. ang wat megi.."
masak megi kat dapur yang dok bergelak 2 orang tu.. abg madi tanya.. kita nak makan mana ni? kat lua ka dalam bilik.. aku kata dalam bilik la abg.. tu yang kua tu.. "kedekut" macam tu aa.. makan sorang2 dalam bilik.. hahaha.. pastu makan aa..

tdo kul 5.. tgh mlm makan megi.. masak sama2.. makan dalam bilik..
abg madi kata.. kedekut.. besa aa..hehe.. gelak memanjang kami ni..
tak sabaQ rasany abg razak plak nak masuk umah kami. mesti besh nt.. kami ber3.. hehe.. ALLAH.. aku syukur sgt.. aku ada kawan rapat skg.. aku ada abg2.. yang dok tgk2kan aku.. syukur sgt.. alhamdulillah...

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA