Followers

Wednesday, 22 May 2013

22 May

Assalamualaikum. dan salam sejahtera pada yang membaca.

Hari ni hari yang pelik juga bagi saya. tiap kali saya menaipkan tarikh 22-May ja semestinya pada bahagian tahun 2013 akan saya silap terselitkan dengan tahun 1986. saya pun tak tahu kenapa. pelik kan dengan saya hari ni?

hari ini super busy. dari pagi sampai ke petang saya dengan tugasan sahaja. mula nya pagi, saya dengan customer. kemudian ke tempat supplier, dua tempat sampai ke tengah hari, lepas tu pergi makan, dan sambung ke tempat customer sebelum pulang ke kilang. di kilang selesaikan apa yang patut, pastu petang bergerak ke tempat supplier lagi. subhanaALLAH sangat penat. tapi sekurang kurang dapat melegakan kegusaran hati saya tadi.

hari ini, pertama kali dalam seumur hidup ini , dia jadi lain dari yang lain. hari ini saya belajar 'melepaskan' . belajar untuk menerima dengan redha, dan alhamdulilalh, apa yang berlaku tu saya berjaya hadap dan tenangkan hati sendiri. mana tidaknya. saya hilang 1/3 dari pendapatan bulanan saya, hampir 100 peratus dari usaha saya selama hampir dua minggu. sangat sangat terkejut. sedih tu apakan lagi. tapi benar dengan rasa redha telah berjaya menenangkan hati ni.

saya pasti , ALLAH sedang merencanakan sesuatu bagi saya.

ada sebabnya semua terjadi. saya takkan kalah. saya akan terus berjuang.

Buta+Pekak+Bisu=CINTA