Followers

Tuesday, 28 May 2013

28 May

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

im home. ehhe . baru pulang dari kerja. duh penat ya. penat melayan karenah customer. karenah macam macam orang kat pejabat juga.

kekadang kita rasa kita dah bagi yang terbaik. tapi kita tak mampu nak kawal kejayaan atau sesuatu yang dah semestinya bukan bawah kuasa kita. macam kat pejabat saya. nak buat sesuatu, kalau orang macam kita request. susahnya la nak jadi. tapi kalau kita guna kuasa veto yang ada. mudah ja dapat. ohh dunia.

dengan pelanggan kita pula, mintak itu kita kasi, mintak ini kita kasi. tapi kita minta susah juga nak diberikan. tak apa. kita faham. dia juga punya buntut nak diselamatkan dari kena cucuk.

tapi alhamdulillah. pengalaman mematangkan. kita berusaha jadi sebaik mungkin.

kerana kadang kala, yang susah itu kita yaang buat dia.

ALLAH lebih tahu. Susah bakal jadi senang. kan?

1 comment:

Rozuan Ismail said...

sabar je lah kan.

Buta+Pekak+Bisu=CINTA