Followers

Sunday, 19 May 2013

Buat Ayah.

Assalamualaikum. dan salam sejahtera pada yang membaca.

kat wayang selalu muncul kisah hero hero yang hebat. superman lah, iron man, batman, spider man, bermacam man man lagi lah.

tapi saya bangga sebab ALLAH lahirkan saya bersama hero ni. HERO yang saya boleh tengok hari hari, boleh cium hari hari, boleh melawak, boleh senyum sentiasa bila ada dia.







dia HERO kami. dia lah AYAH.

p/s : saya tak payah p wayang nak tengok dia. sebab dia di realiti bersama saya setiap hari.

6 comments:

Rozuan Ismail said...

ada iras nadh .hehe

Teena Tna said...

Same la, tp sejak akhir2 ni, ayah Teena mcm garang sikit, takut nk tegur..

aque said...

semestinya...

lelaki yang sentiasa ada walau ape jua keadan kita..
tu la hero kite..
^___^

aizamia3 said...

tanpa ayah tiadalah kita..
moga ayah kita semua sihat selalu hendakNYA..

:: Mrs.Eady :: said...

ohh rindu abah!

kiera'sakura said...

kan~~~ :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA