Followers

Monday, 20 May 2013

Monolog malam

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Selesai sudah satu perjalanan saya. tapi tinggal satu lagi yang belum tutup. harapannya nak tutup minggu ini lah. pastu lagi dua akan datang pada minggu hadapan. banyaknya menda yang mendatang kat saya ni.

tugasan makin bertambah tambah, tapi makin berkurang juga. sebab banyak yang sudah mula ada dalam perancangan, dalam lingkungan gapaian tangan ni.

makin lama semuanya makin baik rasanya. cumanya sekarang perlu memantapkan apa yang tak mantap ni, betulkan mana yang tak berapa betul lagi.

oh panjangnya perjalanan ni kan? tapi benar kan, cabaran yang hadir tu menguatkan kita. dari titik paling bawah kita perlahan lahan merangkak naik ke atas.

ALLAH Maha Adil.

kunci nya adalah Yakin pada JANJINYA.

tak ada yang mustahil. kan?

2 comments:

reenapple said...

Yaa... aku setuju! :D

kiera'sakura said...

keja abi nie kan umpama.

semai anak pokok. siram. baja. tapi anak pokok abi lambat nak membesar. akhirnya bila dah makan byk tahun takde hasil abi mcm hampir ptus asa. tapi tanpa abi sedar dlm abi hmpir bptus asa tue anak pokok abi dah mula mengeluarkan benih. syukurlah abi x tebang dia masa abi dh kecewa tue kan ;)

tahniah abi!!!

Buta+Pekak+Bisu=CINTA