Followers

Saturday, 28 September 2013

Selamat Hari Lahir Cinta

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Tanggal 28-September-2013.

Ambil sedikit masa taip sesuatu buat awak.

Selamat Hari Lahir Dear Darling.
Mendoakan segala gala yang terbaik buat awak.
Moga panjang umur, murah rezeki, dan sentiasa sukses dalam apa jua yang awak buat dunia dan diakhirat.

Moga ALLAH sentiasa menjaga awk, melindungi awak, memberkati tiap hela nafas awak, merahmati tiap perbuatan yang awak lakukan.

Menjadi si 'pemegang amanah' kepada awak sesungguhnya adalah antara menda paling bernilai yang saya ada dalam dunia. Moga ALLAH, memberkati kasih sayang kita, cinta yang kita semai ini hingga ke taman taman syurga.

Seperti yang saya selalu pesan dekat awak, percayalah yang andai dikumpul kumpul segala cinta dalam dunia takkan mampu lebih dari kasih dan cintanya saya pada awak.

Lebleb Ummi.


Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu


 Dedicated this one for you. only you. the song that will forever known as our song.

1 comment:

kiera'sakura said...

Terima kasih laling. Suka buat ummi sebak tesedu2 ;')

Buta+Pekak+Bisu=CINTA