Followers

Wednesday, 24 September 2014

Tunjuk tunjuk

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Tunjuk tunjuk

Si kecil Fateh Uwais ni sejak dah besar sikit ni, dah pandai menunjuk jari bila dia nak sesuatu. 

Antara dua la. Satu dia nak menda tu. Kedua dia nak pergi ke situ. Macam hari tu kat taman permainan masa saya bawa jog tu, bila saya mendekati, dia pun dah tak mahu makan, nak saya ambil dia bawa main dekat taman permainan dekat situ.

Nah. Bila dah bawa p sana. Seronoknya haa.. Turun ja bawah saya bawa naik balik. Pastu cari gelongsor lain lagi. Yang dalam relung tu. Lagi dasat. Buat muka gerun ja. Sampai bawah mengekek. Mana tak geram. 

Pastu main kat buaian juga. Pun sama. Abi ni plak keja dok hayun dia. Skali terlucut montot. Ehhh~~~ 

Buta+Pekak+Bisu=CINTA