Followers

Thursday, 18 September 2014

Bismillahirrahmanirrahim.......

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

baru baru ni saya rasa macam sangat terharu. rasa nak nangis sokmo. Hati rasa sangat lah sayu bila tiap kali apa yang dikeluarkan dibibir, maksud apa yang diidam atau apa sahaja hajat, mesti akan dapat. 

Salah satunya yang saya pernah sebut dalam satu entry saya hari tu, masa saya tengah solat dan terfikir kan seseorang, tiba tiba dia muncul jadi makmum saya di belakang. tu baru satu, sebenarnya banyak sangat sampaikan saya pun tak ingat.

Macam semalam, ada teringat nak beli number baru masa pulang ke kampung hari tu, mana tahu terlupa pula. tapi ALLAH gantikan juga dekat saya. Semalam masa membawa si kecil tu berjalan di taman, ada pula orang jual simkad baru dekat dengan taman tu. SubhanaALLAH.. terharunya. kita ingat, kita ingin, ALLAH bagi juga walau bukan dalam masa yang kita nak tu kan?

Begitulah hidup, saya ingatkan pada readers, dan terutama sekali memperingati diri sendiri. Ada kalanya apa yang kita mahu kita tak dapat ON THE SPOT.


Hidup ini perancangan ALLAH. Sama ada ke kiri ke kanan, kita hanya mengikut apa yang ALLAH rancangkan. Walau apa pun, selagi Dia bersama kita di dalam hati, pasti tidak akan tercalit noda dalam langkah.

Moga dipermudahkan.

Bismillahirrahmanirrahim.......

Buta+Pekak+Bisu=CINTA