Followers

Sunday, 19 April 2015

Agent VS Hantu kak Limah

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semenjak dua menjak menjadi seorang full timer takaful consultant ni, rasa macam seronok juga. Paling best semestinya sebab masa tu masa sendiri lah. Nak ke sana, nak ke sini, nak buat itu dan ini, semua tanpa perlu dapatkan izin sesiapa nak buat. Kekadang tu terfikir juga la, "adoihh asal rasa diri ni terlalu banyak masa terluang ni?" sampai tak tahu nak buat apa. Tapi cuba cuba juga la cari aktiviti supaya tak terbuang masa yang ada tu.

Tapi ada satu juga la yang kekadang tu merunsingkan diri, iaitu bila tak ada sale. Itu paling selop bila difikirkan tu. Ya lah, pernah satu masa dahulu, saya menolak habis kerja kerja marketing ni sebab saya tahu kena kejar target, kalau tidak susah. Tapi alih alih akhirnya ini bidang yang saya pilih masa saya berhenti dari makan gaji dan mengharapkan bidang ini akan memberikan kejayaan pada saya.

mahu tak mahu kena buat, betul tak?

Hari ini saya cuba berdiri dengan motivasi yang tinggal ni, nak buat yang terbaik. Renung renung tenung tenung ALLAH dah tunjuk dah jalan pada saya. Dimudahkan lagi jalan demi mendapatkan 'lesen' sah supaya boleh beroperasi, sekarang dah ada semua tu, adakah masih saya nak tunggu? nak tangguh?

Die Die Do!!

Buat yang mencari plan terbaik untuk diri dan keluarga, let me know, consultation is for FREE. 

Nadz
011-10952450

1 comment:

ummi aqilah (LM) said...

Haha time xde keje rasa bosan tu abi wat la roti. Ramai je kaum adam buat roti nnt blh pasarkan. Best apa..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA