Followers

Sunday, 26 April 2015

Kurang sikit kott....

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semenjak hampir sebulan tinggal sama ni. Memacam perangai si anak ni. Dahulu Ummi nya pernah la kata, nanti bila dia dah tinggal dengan Abi dia, mungkin kurang sikit la manja dia tu sebab dah nampak hari hari ni.

Last sekali, tak juga la. Anak lagi tak leh nak pisah dengan Abi dia. Nak mandi Abi, nak makan Abi, nak buat apa semua kena ada Abi. Sampaikan Abi nak menge-chef sekejap pun kena dukung dia. Dah tu tak jenuh nak ngangkat? Sekejap sekejap ubah p tangan kiri, sekejap sekejap ubah p sebelah kanan, sebab nak mengacau masakan dalam kuali tu.

Bawah ni gmbar masa kat stesen minyak, tengah dok menyusu tu, bila kita berhenti ja, terus nak ikut, lepas habis susu dia tu, lepas tu menapak naik atas kita. Mula malas ja nak bawa, tapi kang menangis pula, layankan aja la..



Terlalu banyak la jika nak disenaraikan sekarang kan? tapi takpa, pelan pelan ada perangai dia yang rasa macam nak geget lagi akan diupdate, bukan apa, satu masa nanti belog bakalan jadi arkib kenangan tuan putera kecintaan hati kami ni.

3 comments:

Kira Sakura said...

#KembarSiamAbi :p

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam abi uwais,
he3
sokaaaaaaaaaa sangat anak manja dengan ayah tau3

ummi aqilah (LM) said...

Hiksss kembar siam abi

Buta+Pekak+Bisu=CINTA