Followers

Sunday, 12 April 2015

Sekali lagi dipermudahkan

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Maaflah. Lama saya juga saya menyepikan diri. Bukan apa. Semenjak pindah ni. Nak settle down dengan environment baru ni memang ambil masa sedikit. Satu per satu nak diselesaikan dan rasanya akan ambil sedikit masa lagi untuk betul betul bertenang. Lepas dari tu kena betul betul buat. Dan kena pastikan boleh dan berjaya. 

Minggu ni jadual packed juga. Dari pagi subuh sabtu tu, sampai lebih kurang jam 9 ke kL. Aktiviti sampai jam 5 lebih lepas tu terus pulang ke Ipoh. Sampai dalam jam 8. Bersiap, mandi dan makan lepas tu gerak pula sampai ke Penang. Jam 11:11 di Penang kemudian decide terus ke Alor Setar. Dalam jam 12 lebih sampai rasa dah lembik badan. Masa drive tu tak tahu cakap macam mana melainkan hanya ALLAH y guide perjalanan tu. Banyak kali rasa loss dan melayang. Tapi ALLAH guide dan lindung, sampai juga kat umah. Syukurlah tak ada apa apa yang berlaku. 

Pagi tadi, jam 5:30 bangun dan siap dah terus ke stesen bus. Jam 6:15 camtu sampai dan 6:30 dah naik bus. Alhamdulillah dipermudahkan jalan juga tadi. Sampai stesen dalam 7 lebih. Teksi pun dah ada. Terus naik balik rumah. Bersiap dan keluar pula sebab ada exm pagi ni jam 9. Masa sebelum keluar dan dah sampai memang dugaan betul sebab tak tahu tempat di mana. Masa sampai pun dah lewat masuk pun dah lewat. Tapi alhamdulillah ALLAH sekali lagi sebaik baik tempat berharap dan pemudahcara untuk exam pagi ni. Masuk lambat. Keluar awal juga dan alhamdulillah result saya cukup untuk meluluskan saya untuk lulus. 

Syukur syukur syukur ke hadratnya. Dimudahkan urusan sampai ke tahap ini. Mudah mudahan kemudahan yang diberikan ini berikan saya impak dan momentum yang kuat untuk saya betul betul push dalam business ni. Yakin kepadanya. Moga dimudahkan. Amin. 

Ha pada readers yang mencari perlindungan takaful atau mahu dapatkan maklumat lanjut mengenai takaful, boleh hubungi saya. Jangan risau. Tak perlu bayar pun nak tanya dan nak dapatkan maklumat mengenainya. FREE QUOTATION.

3 comments:

Kira Sakura said...

kenapa tak kejut syg aritu huuu kan dah bgtau kalau rasa xlarat sgt kejut je syg. is is sadddddddddd ;'((((((

sebenarnya sepanjang abg exam syg doaaaa je kt abg. pastu sedekahkan al fatihah dengan harapan Allah mudahkan urusan abg ber exam tu. alhamdulilah

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi isnin :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam abi uwais,
chaiyok3
moga segalanya dipermudahkan AMIN

Buta+Pekak+Bisu=CINTA