Followers

Monday, 15 October 2012

Bekenan kat makwe ni

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Hari ni macam nak kongsikan apa yang saya jumpa beberapa minggu yang lepas. maafkan saya sebab lambat. sebab baru hari ni teringatkan dia. apa dia la agaknya kan tu?

ha ni dia...


Saya kenaikan.
Nama awek ni Peugeot 2008. Cantik bukan , walau hanya bontot yang saya tunjuk. Sebenarnya memang dah lama minat spesis kereta nama ni, Tapi belum mampu untuk mengorak langkah kerana banyak yang menghalang saya dengan niat mendapatkannya, sebab kata mereka maintenance la apa la susah untuk continental car macam ni, jadinya saya tak berani sebab takut bakal jadi mangsa "beli dan simpan dalam peti kaca ja".

Apa pun dia memang sangat cantik kan? *idung kua darah

6 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

vontot dia seksi...wow!

kiera'sakura said...

boleh jugak kasi Nurul Iman adik baru hahahahahaha :p

Rozuan Ismail said...

beli jgn tak beli. nanti nak tumpang naik

boni kacak said...

pergh...nampak garang gila....

Iffah Afeefah said...

menangis lps beli jranggg

aizamia3 said...

nampak smart dalam warna tu..
akak mampu tengok jelah.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA